hoe heet dit spel?

Vroeger hadden wij op een PC een spel, maar ik kan het nergens meer vinden en weet ook niet hoe het heet. Het ging ongeveer als volgt:
Je hebt een speelveld van 10x10 veldjes. In elk veldje past een steen. Je krijgt een basisveld met daarin alvast ongeveer 5 of 6 stenen. De stenen hebben 3 kenmerken: een achtergrondkleur, een afbeeldingsvorm en een afbeeldingkleur (b.v. groene, blauwe of rode achtergrond, een afbeelding erop= vierkant, rond of driehoek, en dat afgebeelde vormpje is ook weer blauw, rood of groen). Je krijgt van de computer een steen, die je op het speelveld moet plaatsen, waarbij iig twee van de drie kenmerken gelijk moeten zijn aan die van de steen of stenen ernaast. Doel is in totaal liefst alle 100 speelveldjes vol te leggen.

Heeft iemand enig idee welk spel ik bedoel en, zo ja, waar ik het kan vinden?

Tine

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Volgens mij bedoel je GO een Japans bordspel