Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat moet je dragen onder een volledig kanten bloes (zwart) ?

ik kocht dus een volledig kanten bloes en ze is dus doorzichtbaar , het model in de boek droeg er niets onder maar als ik er enkel een bh onder aan doe , komt dat dan niet sletterig over?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
3.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Iets wits, sowieso
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou er een zwart hemdje onder doen. Wit zorgt voor teveel contrast. Als je naar een feestje gaat kan je er wel alleen een bh onder doen. Hangt er dan natuurlijk wel van af wat voor een feestje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is natuurlijk helemaal afhankelijk van de plaats en gelegenheid waar je het voor aantrekt.

Om het sexy te maken, zonder echt bloot te hoeven, kan je kiezen voor een huidskleurige BH of hemdje. Ook een zwarte BH kan hier erg spannend overkomen.

Als je er een zwart hemdje of shirt onder aan trekt, zie je de leuke structuur van het kant minder goed, maar het kan toch wel een leuk effect opleveren. Tevens staat dit wat degelijker en is dus dan goed te dragen bij een wat formelere aangelegenheid.

Wit steekt inderdaad te veel af en zou ik niet snel voor kiezen, maar smaken verschillen natuurlijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mode is dat je lingerie gezien mag worden, maar dan wel stijlvolle vrouwelijke lingerie met kant, glanzend zijde, ruches, strikjes, etc.
Ik zou kiezen voor zachte kleuren als crème, beige, poederroze of bruintinten. Dit haalt het harde van het zwart er af en voorkomt dat het een ordinair randje krijgt.
Wat ook leuk is, is een simpele strapless top er onder, zwart.
Dan is van je broekrand tot onder de oksels egaal zwart, en het decolleté en de armen doorzichtig kant.
Je kan zo'n strapless hemdje kopen bij h&m voor 4,95 euro, zie de online shop www.hm.com bij singlets.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een wit shirtje, dat de bijde mouwen even lang zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding