Behang een muur helemaal met foto's , dat maakt je kamer vrolijk en ziet er hartstikke stoer uit ! X
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aan die foto lijk je me een meisje:$
ik ben zelf een jongen dus ik weet daar niet heel veel van sorry:$
maar mijn zusje doet bijv. Een poster van beyonce ofso op haar kamer hangen (kan ook andere favoriete artiest)
Of je verft een leuk iets op je muur:)
Op je foto lijk je rond de 13:$ ben je dat ook?:$
( lekkercoolmarijn@live.nl )
*kusje* marijn(h)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hè Marijn wat doe jij allemaal? het is hier geen sprokkel meisjes voor msn site!! doe normaal dit is best vervelend! xD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik vind het niet zow erg :-$ ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Noukkkk hou eens je mond:S
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En ronja sorry maar je lijkt me gwn wel aardig:$
x
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahaha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
*kusje op wang* aan Ronja:$:$:$:$
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahahahahahahaha!! je lijkt me wel aardig want je wilt je kamer op leuken WAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!! en je hebt een foto waar je zooo duidelijk opstaat en je ziet er zooo aardig uit!! ik denk ook dat dat reden was!! omg! veel mensen lijken jou aardig zeg!! :tooth:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
laat het gwn jezus man..
is het jullie vraag ? nee !
heb ik jullie gevraagt om hier op e reageren ? nee ! nouw dan, doeeii
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry ronja laat dat msn maar:(
Ik wil je niet stalken ofso ik wou gwn ff praten maar laatmaar
Sorry
Xx