Weet iemand waar ik dvd('s) van de cabaretier Gabriel Iglesias kan kopen?

Ik zoek me helemaal leip, maar vind nooit wat... Alleen in de mediamarkt kom ik niet vaak (dichstbijzijnde in deventer, ik woon in apeldoorn) hopelijk kan iemand me helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Dvd's kun je bij bol.com bestellen

Toegevoegd na 2 minuten:
Als je de dvd voor 21.30 besteld heb je het de volgende dag al in huis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
K zal kijken wat ik ga doen :) thnx!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Graag gedaan!