Datingssite voor jongeren?

Is er een datingssite voor kinderen Onder de 16 jaar?
Pf anders een soort vriendfn maak site?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (6)

Hyves of Facebook zijn vriendensites.. En vaak hebben televisie programma's ook een website met een forum, dus Google eens op je favoriete show! Of een tijdschrift misschien! De hitkrant of breakout ofzo? (bestaat dat nog?) succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sites als lexa.nl bestaat er niet voor minderjarigen, dit in verband met een veiligheid en een te kleine doelgroep...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op Hyves heb je de Grootste Single hyve. single-hyve.hyves.nl Hier zijn mensen van van veel verschillende leeftijden lid maar ook best veel mensen onder de 16 jaar. Het is geen datingsite, maar ik ken mensen die vanaf daar met mensen afspreken. Ook kan je het natuurlijk gewoon bij lekker kletsen houden. Er zijn veel grappige topics waar je elkaar vragen kunt stellen of elkaar kunt beoordelen.
Mocht je echt met iemand van die site willen afspreken, kijk dan heel goed uit! Je hebt natuurlijk altijd rare mensen op internet. Vertel altijd iemand waar je hebt afgesproken en met wie!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je hebt ze zoek maar op google alleen moet je wel oppassen met afspreken
x
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet egt zoals lexa ivbm pedo's maar op hyves en facebooks moet toch wel iets lukken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er bestaan wel sites maar daar komen ALLEEN MAAR pedo's. Als jij daar komt zullen ze jou zover willen krijgen voor een afspraakje.

Misschien ChatRoulette =-)