Kun je een kater krijgen van teveel sex?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sinds kort heb ik behoorlijk heftige sex met mijn vriend, en het lijkt wel of ik in een soort extase kom. Ik ga dan zweten, het loopt echt met liters van mijn lichaam af, zo lijkt het wel, er ligt echt een plas onder mij, terwijl ik niet op het laken lig. (en dan gaan we bijna de hele dag door, dus erg vermoeiend, spierpijn, rood hoofd, ..) Maar ik moet dan echt wel gaan drinken, anders krijg ik ontzettende uitdrogings verschijnselen en een soort "kater".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb echter niet het gevoel dat het teveel sex is, kan er dan maar geen genoeg van krijgen -)

Antwoorden (6)

Nee, je kan hoogstens een geiriteerde huid krijgen (vrouwen vaker dan mannen) maar naar mijn mening (tot nu toe toppunt van 8x op 1 dag) kan je daar geen "kater" van krijgen. Je kunt wel moe en uitgedroogt zijn dus gouden tip voor vandaag; drink veel water
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tot op zekere hoogte kan dat wel! Er zijn echter wel een aantal verschillen.

De grootste oorzaak van een alcoholische kater is het uitdrogen van het lichaam. Daarnaast ontstaat er een probleem met de bloedsuikerspiegel.

Van teveel seks kan je zeker uitdrogen en als je niet oplet wat je eet ontstaat er een licht probleem met je bloedsuikers. De effecten zijn veel lichter dan van alcohol, maar in theorie zou het kunnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van hele wilde orale sex kan je een lichte hersenschudding oplopen. Symptomen duizeligheid en hoofdpijn.

Ik neem dan aan dat je met kater, hoofdpijn bedoeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Soms krijg je de kater zo'n 9 maanden later.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
prachtig! +++++
Berlusconi wel...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:) +
Bij mensen heb ik een vermoeden dat sex-verslaafden wel eens uitputtingsverschijnselen kunnen krijgen. Dat is wel ongeveer hetzelfde gevoel als een kater.

Bij de dieren is er een heel bizar knaagdier,de breedvoetbuidelmuis, dat, wanneer het paarseizoen er is, aan een sex-marathon begint.
Het diertje denkt aan niets anders en wil zoveel mogelijk paren waarbij ze alles vergeten. Drinken, eten, vermoeidheid, weerstand, etc ... na een paar dagen en talloze vrouwtjes vallen ze letterlijk dood neer van uitputting en uitdroging.

The male of the species known as Antechinus Stuartii is so into sex, he will fuck until he rolls over and dies. A master man whore, during mating season, this little Australian marsupial pretty much drops everything in his life to have sex with as many females as possible. There's no time to eat or apply some kind of soothing cream to any rubbed-raw body parts as he will spend up to 12 hours at a time banging one female.

So at least he's leaving them satisfied--maybe not conscious, but satisfied.

And when he's done, it's on to another female. By the time mating season has ended, the constant stress of being a rodent-sized Wilt Chamberlain leaves the little bugger with a suppressed immune system, severe ulcers and at the mercy of parasites. He, and every other male who goes through the mating season, will then die.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is dus écht interessant hé !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja , dat wel, maar de vraag gaat hier denkelijk wel over mensen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wel 'duh'... wat staat er bovenaan de tekst ? Lelijke vogel !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is dat nu écht nodig ? Dat schelden ... waarom moest nu heel die uitleg over dat beestje erbij ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vond dat gewoon een héél speciaal feit, en het toont aan dat er toch echt extremen zijn... Wat kan jij lullen zeg !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ach, Newbie, schizofrene domme Belg, laat het toch gaan... ik antwoord toch niet meer !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gelukkig maar !