Waarom zitten er soms van die stomme fouten in producten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien heeft de maker hier erg veel lol in gehad :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahah ja nouja ik heb er in iedergeval wel veel lol om gehad xD

Antwoorden (1)

Sommige onderdelen in het productieproces worden geautomatiseerd, waardoor het voor de ontwerper in dit geval onduidelijk was waar het ventiel zou komen.
Voor de rest worden producten door mensen gemaakt; waar mensen werken, worden menselijke fouten gemaakt.