Last van depressieve/agressieve/moeheid momenten

Soms word ik opeens heel depressief, moe en agressief. Wat moet ik doen? Soms word ik opeens heel boos en vraag ik me af waarom ik nou naar school ga als ik er een hekel aan heb en me allemaal druk ga maken om werkelijk alles... Ik snap niks vanmezelf en het liefst zou ik gewoon niks willen doen.. :(

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Probeer er met iemand over te praten die je goed vertrouwd, of anders de huisarts? Die kan je altijd nog doorverwijzen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb precies hetzelfde. Het zijn lastige momenten maar je moet in je hoofd houden dat die momenten er niet voor altijd zijn. Probeer positief te denken.
Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet mee blijven zitten, heb hetzelfde gehad en ben toen zwaar depressief bij de dokter komen te zitten omdat er opeens ook zelfmoord neigingen bij kwamen en al snel aan zware medicynen zat.

Maar voor jou ga naar de huisarts vraag of je mag worden doorverwezen naar een maatschappelijke zorgverlener dat zijn hartstikke aardige mensen die je echt helpen

Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb precies hetzelfde. alleen bij mij ligt het hoogstwaarschijnlijk aan mn leeftijd.
ik weet niet hoe oud jij bent, maar aangezien jij ook gewoon naar school ga, denk ik dat dit gewoon puberteit is.