Wat is de makkelijkste manier om kattenharen van fleeze stof te krijgen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.2K

Het beste antwoord

Ik maak mijn handen vochtig, en strijk er daarna stevig mee over het oppervlak.
Daarna je handen onder de kraan schoonspoelen en eventueel herhalen.
Werkt ook op andere stoffen en is supermakkelijk en gratis!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Ik gebruik zelf altijd een kledingborstel. Hierop staat een pijl welke kant je op moet bewegen. Hiermee gaan haren uit de kleding.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met een natte doek gaat het ook uitstekend!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
rubberen handschoenen die je iets natmaakt werkt ook, gewoon van die huishoudhandschoenen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind dat zo'n 'kleefroller' wel goed werkt, ipv zo'n stoffen kledingboerstel. Als de roller vol zit haal je er een soort sticker af en dan is ie weer als nieuw.

Je kan het ook met de ruwe kant van een schuursponsje proberen, maar met sommige stoffen is dat misschien niet zo'n goed idee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in de droger.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Brede tape/plakband er op plakken en afhalen.. Of vochtig sproeien en invriezen, bij het ontdooien van de trui met een washandje om je hand eraf strijken..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ouderwetse kledingroller