Komt er een angry birds film in de bioscoop?

Ik zag bij editie nl dat er een film van komt, maar daar zijn soms ook van die nep filmpjes. Dus mijn vraag is komt er een angry birds film? En zo ja wanneer komt die film dan in de bioscoop in Nederland.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Ik las gisteren in de Viva dat er een Angry Birds film en TV-serie komt!
Er zijn plannen,dus niemand kan al zeggen wanneer.
Ze moeten nog beginnen.
Leuk spelletje trouwens,vind je niet?!;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor het antwoord en ja angry birds is een leuk spel, de eerste app die ik meteen gedownload heb toen ik m'n iPod kocht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha!Ik ook!