Vakantiewerk

Wat is leuk vakantiewerk wat ik aankomende zomer kan doen, wat ook nog eens (redelijk) goed verdient!?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ligt eraan hoe oud je bent. Voor jongeren: als je goed wil verdienen is het aan te raden zwart te gaan werken. Denk bijvoorbeeld aan een baantje in de bouwsector. Ikzelf kreeg €7,- per uur met een vakantiebaantje in de bouw toen ik 14 was...