Is het raar dat is soms twijfel aan vrindinnen?

In het verleden op de basisschool weed ik er gepest. Nu heb ik soms het gevoel dat me vrindinnen me bedriegen of achter mijn rug om praten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk ben je niet de enige. Ik ben soms erg onzeker en heb soms ook het gevoel dat ze bijvoorbeeld over me roddelen. Omdat jij ook gepest bent en natuurlijk niet opnieuw gepest wilt worden, ben je 'erg op je hoede'. Bedenk dat de kans groot is dat e het je maar verbeeld, als het zo erg word dat je het bijna elke dag denkt. Dan kun je het er misschien over hebben met je beste vriendin, als het goed is zal zij zeggen dat het echt niet over jou gaat, en misschien kan ze je verder helpen om er vanaf te komen.