Gedraagt mijn vriendje zich raar?

Hallo, ik ben een 13 jarige jongen. Ik heb sinds 1jaar verkering met mijn 15jarige vriend. Ik ben min of meer het meisje in onze relatie en hij de jongen. We schamen ons nergens voor en we zoenen ook in het openbaar. Nu haten sommige jongens daarop, mij laat het koud maar mijn vriendje niet. Hij doet erg afstandelijk ook genoten we vroeger wel eens van elkaar maar dat wil hij niet meer. Ook zie ik hem wel eens chatten met andere jongens en meisjes. Hierdoor werd ik jaloers en ging ik zijn blackberry doorzoeken. Daarin las ik een sms aan onze gezamelijke bff, hierin stond dat hij niet zeker meer wist of hij gay was en hij vroeg of hij haar mocht uitproberen, zij stuurde terug dat dat mocht. Maar we hadden met ze drieen een no-lie alliance. Deze word niet volgens mij verbroken en dat vind ik niet leuk. Moet ik nu mijn best gaan doen om de relatie in stand te houden of moet im hem verbreken. Want hij is echt de ware voor mij maar ik wil niet trouwen met iemand die toch hetro blijkt te zijn. Ik draag de laatste tijd wel meer sexy en open kleding maar het lijkt te werken.
herkend iemand dit?

Weet jij het antwoord?

/2500

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100