Kun je via instellingen de achtergrond van apps op de iPhone 4 zwart instellen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Enige verduidelijking gewenst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Snap het idd niet helemaal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat voor soort apps

Antwoorden (1)

Je kunt in ieder geval een klein zwart plaatje van het internet halen en dit als achtergrond instellen. Je kunt ook naar een zwarte website gaan en dan zoveel inzoomen dat het scherm van de iPhone zwart is. Als je dan een screenshot maakt door de ronde knop en de aan/uit knop gelijktijdig in te drukken, dan heb je ook een zwarte afbeelding op je camera roll die je als achtergrond kunt gebruiken.