Weet iemand waar ik een hoesje voor de iPod touch van fc twente kan kopen/bestellen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Bij de fanshop van FC Twente lijkt me.

Toegevoegd na 25 minuten:
In aanvulling op je reactie hieronder: Een club heeft de rechten op haar eigen logo e.d. Als een bedrijf al een iPod touch hoes van FC Twente zou willen uitbrengen, dan zullen ze eerst contact moeten opnemen met Twente over het mogen gebruiken van het logo.

Als ze dat gedaan zouden hebben en de hoesjes geproduceerd zouden hebben, dan zouden ze zeker in de fanshop van FC Twente te koop zijn. Als ze daar niet te koop zijn, dan vermoed ik dat ze niet bestaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bestaan ze dan eigenlijk wel?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ze ook nog nooit gezien
Kan je niet een blanco h

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry hier mijn antwoord opnieuw:
Kan je niet een blanco hoesje nemen en daar een Fc twente sticker op plakken?