Waar vind je precies die grote, beroemde bloemenvelden in NL?

En wanneer staan die in bloei. Ik ben van plan daar wat foto's te maken. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

in 'de bollenstreek'.
ga maar eens van hillegom via lisse naar sassenheim rijden, dan zie je genoeg van dat soort velden.
ik zou nog wel een maandje wachten voor de echt mooie gekleurde velden zoals je ze kent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jarenlang doorheen gefietst ; meer bloembollen dan je ooit in je leven te zien wilt krijgen :lol:

Andere antwoorden (1)

De Noordoost polder, bij espel, bant, rutten en nagele. Daar zie je veel tulpen!