Wat vind jij een goede naam voor een nieuwe supermarkt?

Full service supermarkt (Albert Heijn, Jumbo e.d.)

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

MMM.. super! ;) Q&E (quick & easy) WeServe Embe (= uitspreken van M B) We horen graag je/jullie mening over onze geweldige ideeën.

Kom maar binnen..

C2000 Albert Geijn Dumbo

googleplex.nl Een domeinnaam is heel belangrijk tegenwoordig... En bovenstaande kan je nog registreren.

Gratis en voor niks

Compleet Kun je direct een slogan aan hangen, zoals: Ons aanbod is altijd compleet of Onze service is altijd compleet

Knibbel Knabbel Knuisje...

Ik denk dat het niet echt uitmaakt wat voor naam je neemt. Als je de namen van nu bekijkt, staan er ook geen hoogvliegers tussen. Albert Heijn is nou niet bepaald een vlotte naam. En C1000 vind ik nou ook niet echt geweldig. Een perfect voorbeeld is De Spar. Deze supermarkt zie je over de hele wereld, en de gehele naam is: Door Eendrachtig Samenwerken Presteren Allen Regelmatiger. Als je met zo'n naam zo ver komt, dan maakt de naam echt niet uit.

Crosspolymer

Deze Week

Kaching of KASSA!

F&B vind ik wel cool. Staat natuurlijk voor food and beverage. Dat is toch wat je verkoopt? Verder is een naam niet sterk zolang die niet "geladen" is. En dat laden kost gewoon tijd en maakt uiteindelijk de naam, de sterke naam.

EPL (Eerste Primaire Levensbehoeften), met als logo een appeltje:P

Zoek niet Verder (ZNV) of Hier is 't (HIT)

de SGeN (super goede naam) 'Ik ga even naar de sgen zal ik nog melk mee nemen?' (klinkt niet heel verkeerd:P)

Super Marche Hyper Marche Euro Shop Daaldermarkt Marktplaats

ZigZag (denkend aan al die mensen die zigzaggend langs alle producten gaan met hun karretje)

Rulez

Bingo

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100