9 a 10 uur per nacht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt(:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
9 is voor kinderen tot 12 ongeveer. dus 6 7 of 8 zou genoeg moeten zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben 15 ennik slaap 6-7 uur per dag das wel genoeg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tijdens je pubertijd, dus de jaren dat erg groeit, is het eigenlijk het beste dat je rond de 10 uur zit, maar vrijwel niemand komt daar aan. Dus probeer gewoon zoveel mogelijk te slapen. Voor een volwassene is 8 uur voldoende.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zoals je ziet aan de antwoorden, is het heel persoonlijk...de ene is uitgerust na 6 uur en de ander pas na 11 uur slapen!
8 uur per nacht is het gemiddelde!
Het is alleen wel belangrijk dat je naar je lichaam luistert, dus als je echt moe bent, dat je dan ook gaat slapen!!