Het nummer bellen en vragen wie het is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is best een goede vraag en het is zeker mogelijk. Tenminste, als het 06 nummer een abbo heeft. Want de provider heeft gewoon je gegevens.

Stel je voor, je wilt het nummer achterhalen van iemand. Je weet op de eerste plaats te achterhalen bij welke provider deze hoort. Dan moet je via een gerechterlijk bevel de gegevens kunnen opvragen.

Maar als een normale burger verstrekken ze geen informtie aan iemand. Dus zou jij het kunnen? Nee? Ik ook niet.

Maar misschien kent een ander het nummer wel. Vrienden. Familie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat kan.

Er zijn websites die deze mogelijkheid hebben. Bijvoorbeeld: http://www.zoekopnummer.nl/
De persoon die je zoekt moet wel met dat nummer in een telefoonboek staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de site kan niemand vinden...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan staat dit nummer niet in het telefoonboek