Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe leer ik spaans?

Ik volg nu 2 jaar lang spaans op school en nog steeds is mn spaans slecht. Ik moet volgend jaar wel een half jaar lang naar spanje ,mag ik nu denken dat ik het daar wel 'eventjes' leer?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
635

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Spaans leren gaat niet al te snel. Ik woon al 6 jaar in Spanje en het heeft me ongeveer 4 jaar gekost tot ik de taal echt goed kon begrijpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, eventjes....maar in ieder geval wel veel beter dan hier. Je zit daar in het dagelijks leven met die taal en dat is intensiever. Toch zou het fijn zijn als je het al beter kunt spreken voordat je daar naar toe gaat. Dan haal je nog meer uit dat half jaar omdat je contacten kunt opbouwen vanwege je goede taalbeheersing.

Is er niet een mogelijkheid voor een spoedcursus? Zo eentje van drie dagen in een klooster en studeren maar?Dan krijg je echt een oppepper in je kennis.
Je hebt nog even de tijd om je de taal meester te maken. Ik zou zeker de mogelijkheden voor extra les/bijles benutten!

En dan straks enorm genieten van dat half jaar in het buitenland!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding