Hoe kan ik mn vriend duidelijk maken dat ie langer moet doorgaan om me n orgasme te bezorgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doorgaan...waar mee?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doorgaan met likken, n..ken, met vibrator spelen? Kan je dat uitleggen aub? Geeft iets gemakkelijker antwoord
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moet hij jou een orgasme bezorgen?
Als een soort "pakketje", kadootje?
Af te leveren op afroep? Misschien dat het zo in de boekjes staat, maar
in het echte leven werkt het niet zo.

Antwoorden (19)

Zeg het tegen hem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hippo?
Wat een iphone eriaans antwoord van jou
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sja, het lijkt me toch echt de meest logische en werkzame methode.
Kristal
13 jaar geleden
;-)) Ip en Hip
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iphone-eriaans...???? Whahahahaa!!! Briljant!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij een iPhone-vraag (of moet ik zeggen, iPhone-eriaanse vraag) hoort ook een iPhone-eriaans antwoord he.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, leuk. :))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
door dit aan hem kenbaar te maken en te zeggen dat ie langer door moet gaan om je een orgasme te bezorgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Communiceren blijkt het moeilijkste in een relatie te zijn. Dat blijkt ook hier weer.
Zet je over die schroom heen en geef aan (deel) hoe jij het wil hebben, wat je lekker vind en nodig hebt om een orgasme te krijgen.
Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kristal
13 jaar geleden
Ja, is echt het beste +
nou je kunt tegen hem zeggen wat je lekker vind en wat niet of minder.zo moeilijk is dat niet hoor.dat kan voor tijdens of na de daad .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
inderdaad?
Waarom gaat hij niet door? Krijgt hij zelf te snel een orgasme? Als dat het geval is kun je hem voor de gemeenschap plaats vindt al een keer een orgasme laten krijgen. Dan duurt het langer voor hij er weer 1 krijgt. Heb je wel al een ervaring gehad zelf dat je door gemeenschap te hebben een orgasme hebt gehad? Anders kan het misschien aan jou liggen. Dat is overigens iets dat heel veel vrouwen hebben. Misschien kun je de antwoorden toevoegen aan je vraag zodat de eventuele volgende beantwoorder meer duidelijkheid heeft. Succes ermee :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schat ik blijf maar geil. Ga door !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kristal
13 jaar geleden
;-))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ghehe!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LOL!
Tiz soms lastig om te zeggen, maar toch maar doen. Want als jij niks zegt, denkt hij dat het wel goed zit en blijft hij prutsen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pak zijn hand en werk mee. Als je wel sex hebt maar je durft niets te zeggen, is de relatie nog erg wankel. Meld beiden wat je te zeggen hebt. Op dat moment is je partner je maatje om mee en van te genieten. .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is in het begin van een relatie misschien moelijk om er over te praten maar je moet het wel doen anders weet hij niet wat jij lekker vind dus als je aan het vrijen bent gewoon tegen hem zeggen dat hij wat langer moet doorgaan met jouw te strelen om je een orgasme te bezorgen veel vrij plezier
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga boven op zo kun je zelf bepalen hoe snel je gaat en je kunt wel een beetje zien wanneer hij klaarkomt en net daarvoor stop je even of doe je rustig aan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer mischien is een speeltje erbij te halen .
Mischien krijg je daar sneller een orgasme van.
En dan kan hij daarna zo snel wezen als die maar wil.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is je vriend heel snel klaar of duurt het bij jou gewoon lang(er)? Je hoeft er niet om te vragen of te smeken....je kan dit ook laten blijken door na de daad jezelf te vingeren bijvoorbeeld. Hier wordt hij misschien opgewonden van en wil het misschien ook proberen. Je kan het ook vóór de daad doen, dan ben jij misschien beter in de stemming en meer opgewonden en maken jullie het verder samen af. Je kan zoveel experimenteren met seks.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem zelf het initiatief, maak het voorspel wat langer, probeer een ander kunstje, draai een porno film.
Als dat niet helpt, vraag of hij een vibrator op je verjaardag geeft en experimenteer daar mee.
Over sex praat je niet, sex doe je, is mijn motto.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Komkom Wildelely! Over sex praat je natuurlijk wel! Ook "onze" generatie!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik bedoel niet dat je niet over sex mag praten. Ik bedoel dat wanneer je sex wil, moet je er niet over gaan praten, maar het doen. Vroeger praatte mijn vrouw wel eens over sex op het moment supreme en dan werd mijn piemel altijd slap. Heb je hem!!!
Nu praat ze er over als we rustig aan de koffie zitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kregen jullie dan ook de slappe lach?:+)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die is leuk hoor. Die kregen we ook wel eens tot we er buikpijn van kregen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het juist lekker om er tijdens de sex over te praten, oh ja, dat is lekker, zullen we dat eens doen, beetje dirty talk. Doe het eens wat harder, wat zachter, steek vinger... enz
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat is ook praten, maar niet wat ik bedoelde.
Inderdaad dirty talk, maar intussen ben ik dan al drie keer klaar gekomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, het kan ook te...! Het gaat meer om het wegwijs maken van je partner.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor de adviezen!
oh ja, bijna, bijna..... (nou dan gaat ie echt wel door hoor)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, de meesten wel, als het goed is, maar sommigen zullen dan halve minuut alsnog afhaken, helaas.
Als je het lekker vindt kan je nog laten merken door oh ja, of wat meer kreunen, harder ademhalen, oh ga door, ga nog even door schat, lekker, enz Succes
Laat hem nooit voelen dat hij het niet goed doet, of dat je vindt dat het je te lang duurt. Aanmoediging helpt beter... En gewoon vertellen wat je wilt: dieper? harder? vertel 't hem!

Wil je dat hij langer doorgaat als hij je oraal bevredigt, kun je gewoon op z'n gezicht zitten.. misschien vindt hij het wel geil als je hem commandeert! ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Seks is iets wat je samen doet.
Niet iets wat jij ondergaat.

Seks is ook iets wat je samen moet leren.
Het gaat allemaal niet vanzelf, zomaar, voor beide partijen ineens goed.
Het is een samenspel.
En daar mag je best samen over praten.

Moet hij jou een orgasme bezorgen?
Als een soort "pakketje", kadootje?
Af te leveren op afroep?

Misschien dat het zo in de boekjes staat, maar
in het echte leven werkt het niet zo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo noemt men dat toch in het dagelijks leven, "hij bezorgde mij een fantastisch orgasme". "het bezorgde me een afgrijselijke hoofdpijn".
Als je alles letterlijk gaat nemen, dan kunnen we wel bezig blijven. Je begrijpt toch wel wat ze bedoeld? Ik krijg niet het idee dat ze alleen aan zichzelf denkt. Ze hebben samen sex, hij is bezig, stopt net te vroeg en zij weet niet hoe ze dat duidelijk moet maken, vandaar de vraag. Simpel! Sex is nou eenmaal een moeilijk onderwerp. Vaak gebeurt het in het donker, onder de lakens. Ook schaamte speelt vaak een rol. Veel vrouwen, en misschien ook mannen, zijn onzeker en durven niet over sex te praten, helaas.
Soms ook uit schaamte, bang om als slet versleten te worden als je zegt wat je lekker vindt.
door hem eerst en langdurig te pijpen, dan heeft hij er meer zin in om jou klaar te maken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vindt het wel een beetje rare vraag.. jouw vriend moet als een echte man verstand hebben van vrouwelijke orgasme, dat kan ik je alleen maar zeggen

succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heeft u vriend er altijd al problemen mee gehad of is dit van de laatste tijd is er nog voldoende verliefdheid tussen jullie twee. of van jou kant
gaat u vriend misschien dan vreemd. of is de seks nog wel spannend genoeg niet van er in paar keer stootten klaar is kees
als het allemaal niet is ga met je vriend praten en leg hem uit wat jij graag wil en misschien heeft hij ook wel leuke gedachtes