Hoe kan ik zorgen dat me broer me niet in elkaar slaat?

Weet jij het antwoord?

/2500

Een keer kei en kei hard terug slaan heeft mijn zus bij mij ook gedaan! Met een riem:o sinds dien heb ik dr nooit meer iets gedaan! (bang om weer met een riem geslagen te worden)maar je kunt er natuurlijk ook met je ouders over praten! Sterkte ermee;)

Gewoon zorgen dat je hem niet irriteert, dan heeft hij ook geen reden om je te slaan ;)

Hallo, Je vraag is een beetje onduidelijk maar ik ga het proberen...... Ik neem aan dat je ouders hebt dus ga bij hun aankloppen, die kunnen samen wel een oplossing vinden. Maar misschien als het kan moet je proberen hem tot bedaren te brengen. Veel su6! Leeswonder

Het mag niet zo zijn dat jij thuis in angst leeft voor de meppen van je broer. Je ouder(s) moet(en) ervoor zorgen dat het veilig is voor alle kinderen. Je broer moet hierop aangesproken worden. Slaan hoort niet. Dingen praat je uit, maar niet domweg erop slaan. Hij zal moeten leren zijn agressie en zijn buien te beheersen. Als het thuis niet beter wordt, ga naar je mentor of naar je huisarts. Iemand moet dit stoppen! Kom voor jezelf op hoor. Niemand heeft het recht een ander te slaan. Ook je broer niet.

gwn hem keihard slaan en als je ouders komen zeggen wat hij doet doe ik ook bij mijn broer als hij te ver gaat

Hoe lossen jullie problemen/conflicten thuis op? Krijgt je broer bv ook een klap als hij iets verkeerds gedaan heeft? En hoe reageer jij zelf als je boos bent, wil je dan ook slaan? Als dat zo is moet het bij de wortel worden aangepakt en als eerste je ouder(s) geholpen worden om jullie te leren op de juiste manier met negatieve emoties om te gaan. Mocht dit allemaal niet van toepassing zijn ga ik er vanuit dat je ouders dit absoluut niet zullen accepteren van hem dus moet je zeker hun hulp hierbij inroepen. Succes ermee!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100