Weet iemand een winkel waar ze een leuk carnavals pakje(liefst jurkje) maat 146/152 verkopen? Alvast heel erg bedankt^^

Ik zoek een carnavals pakje(liefst jurkje) voor maat 146/152 maar ik ben echt veel winkels afgeweest maar kon niet echt iets leuks vinden in mijn maat.

Alvast bedankt^^

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

In den Bosch: hoofs in de vughterstraat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Makro, maar dan moet je wel een pasje hebben. Plaatselijke feestwinkel. Marktplaats.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou zeggen d'r Carnavalswierts in Heerlen. Maar als dat dichtbij is voor jou? Misschien kan je er ook online bestellen.
Alaaf!! D'r boks eraaf!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blokker, toy's top 1, toy's aurus fopwinkels

Toegevoegd na 46 seconden:
of ga naar de dichtsbijzijnde stoffenwinkel, daar hebben ze vaak leuke en ook simpele patronen voor carnaval en kan je zelf de stof kiezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De houtse bazar in Mierlo hout
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Blokker.
Piet Kerkhof