kan je de kindertelefoon bellen omdat je voor school een vrijwilliger moet interviewen?

ik moet voor school een vrijwilliger interviewen. kan en mag ik hiervoor de kindertelefoon bellen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2.1K

Het beste antwoord

Goeievraag!

Jahoor ook voor interviewen kun je bellen check deze pagina maar http://www.dekindertelefoon.nl/contact Veel succes met je intervieuw

Toegevoegd na 1 minuut:
Contact met de Kindertelefoon (voor kinderen tussen de 8 en 18 jaar) kan op verschillende manieren.
Je kunt iedere dag van 14 tot 20 uur chatten of bellen met ons. Het gratis nummer is 0800-0432 (ook voor mobiele bellers).
Wil je informatiemateriaal voor je spreekbeurt? Bel dan ook 0800-0432.

Let op
Het is erg druk bij de Kindertelefoon. Wanneer alle medewerkers in gesprek zijn krijg je een bandje met de vraag om het later nog eens te proberen. Bij de chat kunnen maximaal 10 kinderen in de wachtrij staan.

Bij de Kindertelefoon is het niet mogelijk om advies- of hulpvragen via de email te stellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik denk van niet xD Misschien houd je zo wel voor lul de lijn vast voor kinderen die 't echt nodig hebben
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jahoor... Als je een beetje geluk hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op deze pagina's staan telefoonnummers én emailadressen van alle vestigingen van de kindertelefoon. Ik zou zeggen, bel ze eens of stuur een email.

Ja heb je, nee kan je altijd nog krijgen ;)

Toegevoegd na 26 seconden:
vergat de link :(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zal denk ik een beetje afhangen van hoe druk het op dat moment is. Ik denk dat je er over het algemeen van uit zal moeten gaan dat ze je niet via hun gratis nummer kunnen helpen. Ik denk dat je beter contact op kan nemen met hun pers contact nummer of via e-mail.
Voor meer informatie zie de link hieronder.