Waarom is het zo dat dat als je een groep windmolens bij elkaar ziet staan er nagenoeg altijd een of twee niet draaien?

Gaan er nu echt zoveel kapot? Of heeft dit een andere reden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Mogelijk zijn de overige in onderhoud en hebben ze deze vastgezet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Komt dat dan zo vaak voor? Ik zou dan zeggen dat ongeveer 20% dan in onderhoud is. Das toch wel erg veel lijkt me...

Andere antwoorden (1)

De wind komt van een andere kant en daardoor draaien ze niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze staan allemaal dezelfde kant op en ze kunnen natuurlijk tegenwoordig allemaal individueel draaien naar de wind. Dus dat kan het volgens mij niet zijn...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mis zijn het nog oude? Die nog niet mee konde draaie ofz En als ze allemaal zelfde kant op staan kan het tgh nog wel zijn dat er verschil in zit zie je alleen niet goed,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een windmolen die niet tegen de wind in kan draaien, is vrij zinloos...