Weinig zelfvertrouwen, en niet lekker in je vel zitten.Maar waarom vraag je dit? Lijkt net of je het zelf wilt krijgen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De vraag is idd vreemd gesteld.
Meisjes en jongens kunnen het ontwikkelen. Mensen die controle freak zijn en in de pubertijd maken een grote kans. Je kunt kijken naar de afleveringen van Yvon Jaspers over anorexia het heet XXS van de KRO bij Uitzending gemist. Maar je kunt het nergens zomaar van krijgen en het is niet besmettelijk en (sinds kort bewezen) niet erfelijk. Op de site van www.sabn.nl vind je meer info.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op het moment dat JIJ beslist de baas te zijn over niet eten. Omdat dat het enige is waar je, volgens jou, grip op kunt hebben.
Omdat jij jouw spiegelbeeld niet goed waarneemt. En omdat je heel erg onzeker bent of ene onverwerkt verleden hebt.

Dan is het al te laat en dan heb je al anorexia. Als je zo denkt, heb je al hulp nodig ook al denk je dat je het zelf allemaal wel redt.