moet ik een irritante jongen die niet opgelet heeft op school alsnog uitleg geven over wat hij moet doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Geen tijd en aandacht aan besteden. Toen hij kon luisteren deed hij het niet. Dat hoeft niet jouw vrije tijd te kosten. Stuur hem maar naar de docent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt

Andere antwoorden (2)

Nee, dan leert hij van zijn fouten als ie meer huiswerk krijgt.. Als hij prioriteiten stelt, loopt ie ook niet telkens tegen de paal op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je hem alsnog de uitleg geeft, doet hij het de volgende keer gewoon weer, want jij legt het toch wel voor hem uit. De essentie hier is denk ik dat deze jongen iets moet leren...indien je hem telkens een oplossing bied voor zijn eigen falen, zal hij nooit leren.

Antwoord is dus, nope....