Waarom heeft de maan invloed op het weer?

Bij volle maan is het 95% mooi weer de volgende dag.
bv. Gisteren volle maan. Zonnetje, koude nacht.
Ik houd het al jaren bij en het klopt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2.3K

Het beste antwoord

Hier een prachtig stukje tekst over de maan!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor :stukje tekst over de maan. Heel duidelijk. Het is alleen zo bijzonder dat het toch bij volle maan altijd
s'avonds koud is en overdag mooi weer. Ik houd dit bij in een boekje. Eerst dacht ik toeval, maar het klopt altijd. Probeer er maar eens op te letten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een helder verslag.

Andere antwoorden (1)

De maan heeft géén invloed op het weer. Wel is het natuurlijk zo dat je bij onbewolkt weer die maan goed kunt zien.