Wat betekend dat susu(zo ver sta ik dat dan) bij als je de sims2 op start en dan die grote diamant komt

?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Antwoorden (2)

Dat heeft geen betekenis. Voor de spellenreeks van de Sims is een aparte taal gemaakt, het Simlish. Deze woorden zijn allemaal nep, je kunt dus zelf kiezen wat het betekend.

Toegevoegd na 1 minuut:
De makers van het spel haalden inspiratie uit kleine kinderen. Als die met poppen spelen, brabbelen ze vaak maar wat.

Het heeft ook als voordeel dat je niet alle stemmen opnieuw in hoeft te spreken voor een andere taal. Slechts de tekst word aangepast.
13 jaar geleden
In het Simlish betekent Susu "hallo!". Misschien vind je het ook leuk om te weten dat het woord in het Indonesisch 'melk' betekent.
Amadea