Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Help! Lees beschrijving...

Ik krijg een beugel, een blokjesbeugel, maar ik ben heel bang dat ik ermee door mn broer gepest wordt. Laatst zei ie al dat ik een beugel moest en hij niet, hij kon er ook een krijgen maar hij wou absoluut niet. Maar heeft iemand tips?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
762

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Boeie het is je broer maar. Jij krijgt te minste mooie tanden en dan loopt hij rond met een lelijke bek omdat hij zo dom was er geen te nemen. En als hij lulig doet moet je hem gewoon bijten, dat doet heel pijn met zoon beugel in hahaha
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Steeds als hij je uitlacht moet je denken dat jij een mooi gebit krijgt. Over 2 jaar kan jij hem kei en kei hard uitlachen met zijn scheve gele tanden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Praat erover met je broer. Zeg dat je wilt dat hij serieus moet doen en laat weten dat je dat niet leuk vind!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jouwn gebid heeft gewoon een beugel nodig en ik had het ook met mn broer die heeft van zichzelf rechtr tanden! Niemand is gelijk en ja het pesten?? Niet te veel aandacht aan geven zo gaat dat wel met broers en zussen succes en veel pplezier met het eind resultaat
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het pesten negeren, wordt het vanzelf minder leuk voor hem. Of het 1keer goed laten voelen wil ook wel eems helpen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding