Heeft iemand ervaringen met betalen met paypal

Ik wil iets kopen uit duitsland op een wereldwijde site zoals bijv. Ebay danstaat er dat je het makkelijkst en veiligst kunt betalen met paypal nou heb ik er wel naar gezocht maar begrijp nog steeds niet hoe het precies werkt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Paypall is eigenlijk een soort online rekening. Je kunt er vanuit je bankrekening of creditcard geld op zetten en hiermee betalen. Wanneer er geen geld op je paypal staat haalt hij dit automatisch van je rekening of creditkaart. Ik ben er erg positief over, zeker als het om eBay, marktplaats e.d. Gaat. Je kunt namelijk makkelijk je geld terughalen wanneer je niet tevreden bent over je product. Het is even een werkje om je aan te melden, maar dan heb je ook wat. Aanrader!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het gaat via je creditcard. Als je een geverifiëerd account hebt ben je 100% veilig. Het is op zich erg makkelijk om mee te betalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ben er zeer tevreden mee

je moet je even aanmelden en je rekeni ng aan een paypal rekening koppelen dan een paar dagen wachten tot je de boel geactiveerd kunt krijgen en je kunt aan de slag ik heb er nog nooit problemen mee gehad