Nee dat kan niet want een man met down kAn niet bevrugt worden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee een man niet een vrouw met down wel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan. Maar wie weet welke genen dit kind later weer doorgeeft aan haar/zijn kinderen?
En triest ook als het kind ouder wordt, als je twee ouders met Down hebt...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat is mogelijk, maar het is wel zielig voor dat kind.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is niet zielig voor kinderen mijn pa en ma hebben ook down nou mensen denken dat ze gek zijn nou egt niet!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wist niet dat dat kon...
Wel bijzonder dan,
Hoe zit dat dan met DNA?
Word je dan ook zo qua uiterlijk??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Normaal kind = 2 chromosomen 21
Down kind = 3 chromosomen 21 Ook met Down zijn er grote verschillen in uiterlijk :-)