Hoe overtuig je je ouders voor een tv op je kamer om PS3 op te spelen

Ik heb savonds nooit wat te doen omdat de tv bezet is

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je ouders overtuigen? Als jij perse een TV op je kamer wilt om psp op te spelen spaar je er maar zelf voor. Waarom zouden je ouders die moeten betalen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
psp = ps3

Antwoorden (4)

De hele dag beneden op de
PS3 zitten, dan vinden ze hèt zelf iritAnt worden en anders zelf een tv kopen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeg dat jij alles regelt en betaalt.
En praat erover aan tafel.

ALS ze het echt niet willen heb je pech
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeg dat door de multimedia die je erop kan zetten dat het meer is dan alleen een console
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2maanden stofzuigen