Op de website van goeie vraag (op je pc). Klik bovenaan in de blauwe balk op help, en vervolgens op punten. Daar staat het allemaal uitgelegd.

Toegevoegd na 43 seconden:
Als je daar inlogt op je account, kun je gelijk zien hoeveel punten je nu al hebt.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En wat kun je daar dan mee?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zie mijn antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De min slaat nergens op.
Kimath
13 jaar geleden
Ik snap de min ook niet, ik heb toch best duidelijk uitgelegd waar het te zien is?
onder je afbeelding staan 10 stippen kijk hoeveel er paars dat is je niveau. hoe mee punten hoe hoger je niveau (level).hoe maar vragen je kan stellen per dag en hoemeer antwoorden je kan geven.

zie ook bij help

Toegevoegd na 3 minuten:
dit is wel op de pc.
sorry maar heb zelf geen iphone.
heb nog zo'n simpel ding waar je alleen mee kan bellen en sms'en