Als ik ga stappen en ik drink bier dan krijg ik altijd dunne ontlasting en buikkrampen als ik niet snel naar de wc ga, wat kan ik hieraan doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Minde zuipen misschien een idee ? En anders een pamper ?

Het beste antwoord

Gewoon stoppen met bier. Bier en jij, dat past gewoon niet bij elkaar. Je darmen of je maag kunnen er niet mee overweg. Dat is een signaal en dat moet je gewoon serieus nemen. Er zijn zat andere lekkere drankjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar soms heb ik er helemaal geen last van, hoe kan dat dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat dacht ik zelf dus ook al, maar het rare is dat ik het niet altijd heb!

Andere antwoorden (3)

Gewoon naar de wc gaan helpt al makkelijk tegen die buikkrampen want dat houdt gewoon in dat je blaas vol zit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien een blaasonsteking?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iets anders drinken dan bier, een wijntje bv.