ik denk dat het een Drosophila melanogaster is of toch familie van dat soort. Type dit in Google en bekijk via afbeeldingen. Er zijn er wel heel wat soorten in.
Groeten Ritchie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee helaas!!! Jammer want ik ben echt heel benieuwd. Ik heb zo'n vlieg echt nooit eerder gezien. De vleugels zijn erg apart en hij kon ze ook naar voren kantelen. Heel weird!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je deze foto van internet gehaald ?
indien ja stond er daar niets bij van uitleg?