Nee niet echt, tis meer het idee van naald in arm.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En je wilt dus zeggen dat een naald in je arm geen pijn doet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nauwelijks
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vergeleken met een verdoving in je gehemelte is het als een zoen van het mooiste meisje uit de klas. (of in jouw geval waarschijnlijker jongen)
Nee je voelt er erg weinig van, het is alsof er iemamd met een balpen in je arm prikt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een balpen in je arm? Dat wordt een groot gat ;-)
Het enige wat je voelt is de prik zelf, maar dat valt op zich reuze mee. Hoe méér ontspannen jij je arm houdt, hoe minder je er van voelt.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het voelt als een vernijnig knijpje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sommige mensen vinden van wel, andere niet. Ikzelf vond het helemaal geen pijn doen. En je moet maar denken: Na een paar minuten ist weer voorbij!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik hou zelf helemaal NIET van prikken enz. Maar het bloedprikken viel hartstikke mee. Ik had het heel erg verwacht, maar je voelt er heel weinig van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee hoor, eenmal de naald in je en je voelt er niks van
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt heel eng, valt reuze mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het laatst gedaan en ik was ook erg nerveus, maar achtera valt het reuze mee, dus probeer je maar niet druk te maken, want het duurt nog geen 5 seconden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Het duurt geen 5 seconden het licht er aan in je vinger een druppel of een buisjes maar iedereen zegt dat het niet persee pijn doet maar ook niet fijn maat als je buisjes doet in je arm dan duurt het een halve minuut
Ik zelf vind het heeeeeel eng en ga dan mijn arm aanspannen en o ja dat doet pijn!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, een heel klein prikje als de naald door de huid gaat, maar niks om je zorgen over te maken!
Komt goed!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
prikje van de naald, thats it... die heb je vast wel eerder gehad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelfs iemand die een heel laag pijngrens heeft zal dit nauwelijks voelen. Sommige mensen kunnen zich snel aanstellen. Maar zij krijgen vaak een sticker of kleurplaat dus dad weer wat leuks
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de meeste mensen doet dit helemaal geen pijn, maar anderen zijn er gevoeliger voor. Vaak is het ook een kwestie van wat je verwacht. Het is wel dat als je je arm (of waar je ook een prikje krijgt) aanspant tijdens het prikken dat je dan daarna sneller spierpijn hebt. maar dat gaat natuurlijk ook wel over!
Gewoon ontspannen dus en niet teveel erover nadenken!
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee hoor,valt reuze mee.En het is maar een momentje.Wes maar niet bang.

Toegevoegd na 38 seconden:
wees maar niet bang
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je voelt het wel, maar het doet geen pijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, hoor. Ik vroeg laatst aan een laborante hoeveel mensen ze moest prikken. Ze deed er soms 100 op een ochtend, en ze voelde nooit pijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geef aan dat je het eng vindt, dat helpt, ze stellen je gerust. vraag ook aan te geven, wanneer ze gaan prikken. bij mij deden ze dat ook. en guess what? toen ze zeiden, nu gaan we je prikken hadden ze al lang geprikt en ik had daar dus niets van gevoeld.
nee, het doet geen pijn dus!!

geloof me, het gaat allemaal reuze meevallen.
zeker als je er het ergste van verwacht natuurlijk :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja,enorm. :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik wil je niet bang maken.
maar bij mij deed het erg veel pijn.
succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het valt wel mee, maar het is wel een beetje afhankelijk van de behendigheid van de prikker. De één kan het beter dan de ander. Probleem bij mij is, dat mijn aderen erg diep schijnen te liggen, zodat ze soms mis prikken en het 1 of 2 keer over moet.