Is het mogelijk op apps op te nemen vanaf je iphone?

is er een speciale app waarmee dit kan (of cydia) ? gewoon een soort hypercam maar dan voor iphone.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ja dat kan dan moet je je iphone/ipod jailbreaken en dan kun je zulke dingen downloaden en nog meer ( en gratis games)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat heb ik, maar wat moet ik dan downloaden in cydia voor het opnemen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet screen recorder downloaden dat is de enige die ik ken ik heb er een tijdje terug ook naar zitten zoeken en dat is het enige wat ik heb gevonden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is gelukt, hartstikke bedankt!

Andere antwoorden (1)

Tot nu toe nog nooit tegen gekomen.. Volgens mij ook nog niet uitgekomen!