Was Mona Lisa een man?

Itiliaanse onderzoekers hebben ontdekt dat Mona Lisa een man was. Is dit waar?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Davinci in vrouwelijke vorm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jaaaa! Ik hoop het lijkt me echt gaaf
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze theorie bestaat al jaren. Da Vinci zou meer van deze 'grappen' uitgehaald hebben. Je kan je afvragen of het wel zo belangrijk is om te weten of het een man of vrouw is. Een leuk stukje mythevorming; maar het is een apart schilderij, zondermeer.