Stel. Je vindt een jongen heel leuk maar hij heeft met een vriendin, ga je voor hem?

Hij vindt mij ook leuk, kan ik dit maken?:$

Weet jij het antwoord?

/2500

nee!! iemand die een vriendin heeft moet je met rust laten... jij zou t ook niet leuk vinden als t jou overkwam

dat ligt er aan of hij een gezonde relatie heeft en dat kan alleen hij bepalen dan in dit geval. de keuze is dan voor hem niet voor jouw.

Moet je nooit doen! Als je zo anderen bedriegt, kun je jezelf toch niet meer onder ogen komen? Als hij je echt leuk vindt, zal hij het uitmaken met zijn huidige vriendin, en dan wordt de situatie heel anders. Maar tot die tijd zou ik me inhouden en mijn aandacht ergens anders op richten. Bovendien is het niet denkbeeldig dat anderen zich tegen jou gaan keren omdat je dat meisje zo'n rotstreek hebt geleverd. Niet doen dus!

Hij heeft een vriedin en hij vind jou ook leuk dus als hij überhaupt voor jou zou gaan weetje bijna zeker dat die jou ook gaat playen.

Ik heb dit ook gehad alleen dan bij een meisje met een vriend, naar de bios geweest alles maar na een tijdje is het niet leuk meer want dan word Je aam het ljnntje gehouden, je moet hem laten beslissen denk ik..

Gewoon doen! Mijn motto luid; Alles kan kapot

Nee, als iemand dat bij jou zou proberen, dan zou je er ook ziek van zijn.

Als die vriendin geen vriendin van jou is, vol gas er voor gaan :) De ongeschreven regel onder vrienden en vriendinnen is: Blijf van elkaars vriend of vriendin af.

ik zou het zeggen tegen die vriendin, wie weet vind zij hem niet meer leuk en durft dát niet te zeggen....

Als hij dat bij deze vriendin doet zou je hem dan nog wel vertrouwen hij is dus blijkbaar steeds op zoek naar iets beters

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100