waar kan ik goedkope kleurlenzen halen het liefst on der de 10 euro

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2.3K

Antwoorden (5)

Die kun je nergens vinden voor minder dan €10,00.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Hema verkoopt kleurlenzen voor 14,95 euro. Echter vindt er nogal een risico aanzitten, om zomaar lenzen te kopen. Als je naar een opticien gaat, wordt er eerst gekeken, of je ogen wel geschikt zijn voor lenzen en zo ja, welke lenzen je dan moet hebben. Gewoon zelfstandig, zonder deskundig advies, lenzen kopen is naar mijn mening geen goede zet. liever niet doen dus.
Bronnen:
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Zeker niet zelfstandig met lenzen gaan experimenteren.
Je hebt maar 2 ogen en daar moet je nog je hele leven mee doen!
Met het dragen van lenzen is een ooginfectie zó opgelopen, om nog maar te zwijgen van een zuurstoftekort van de ogen, iets dat ook heel, heel lelijk kan uitpakken...
Kleurlenzen zijn er in een heleboel verschillende soorten kleuren, maar over het algemeen zijn de meeste kleurlenzen in kleuren verkrijgbaar die je bij normale ogen ook ziet. Dat betekent dus dat je bijvoorbeeld veel blauwe of bruine kleurlenzen kunt kopen.
Maar naast de natuurlijke oogkleuren is het ook mogelijk om kleurlenzen in andere kleuren te kopen. Wat te denken van knalgeel of gifgroen? En het is ook mogelijk om een speciale funlens te kopen in verschillende kleuren of in een aparte vorm, bijvoorbeeld een kattenoog.

Toegevoegd na 38 seconden:
http://www.lensotheek.nl/page/Kleurlenzen/csId=44
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Besteed inderdaad liever iets meer geld uit voor kwaliteit kleurlenzen. Het zijn wel je ogen en er zijn veel klachten bij het dragen van de Hema lenzen.

De kleurlenzen die worden aangeboden op http://www.colorlens.nl zijn iets duurder maar wel van kwaliteit. Ik heb er nog nooit negatieve dingen over gehoord. Daarnaast kun je de lenzen bij Colorlens.nl 3 maanden of zelfs 1 jaar dragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de hema.