Ik kan heel goed zingen, maar ik durf het niet..

Ik kan de stemmen van mensen heel goed nadoen, kijk naar Usher, Lady Gaga, Train, Bruno Mars, etc etc. Help me!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (6)

lekker naar zangles gaan !!! op de plaatselijk muziek school ?
Kan je flink oefenen in kleine groepjes en later wellicht solo uiteindelijk heb je het jaarlijkse optreden als leerlingen van de zangschool, mooie gelegenheid om in het diepe te worden gegooid
leuke is, je bent dus niet de enige
13 jaar geleden
Gewoon doen
een mooie stem is een gave
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tja, dat is toch vooral heel veel doen.
zorg dat je op zangles gaat, als je dat in je eentje eng vindt. zorg dan dat je ergens groepsles kan krijgen (met een klein groepje welliswaar)

en als je een goede stem hebt, dan hoef je je nergens voor te schamen, toch ;)

en een tip voor wat later, zorg dat je een eigen stemgeluid maakt/vindt/ontdekt. dat is veel belangrijker dan mensen na kunnen zingen.

succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zet jezelf op youtube...herkenbaar of onherkenbaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
capthavoc
13 jaar geleden
erg leuk !!! ik ben benieuwd
Of aansluiten bij een koor : dan geraak je misschien van de schroom af (samen zingen is toch iets anders).
je krijgt er begeleiding en opvolging.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zult toch eens moeten gaan achterhalen waarom je nu niet durft! Waar ben je nu bang voor? En wat is het ergste wat je kan overkomen?

Soms moet je gewoon even de kwade schoenen aantrekken en over de drempels heenstappen. Stap maar eens gewoon in het diepe en ik geloof er niks van dat je zult gaan verdrinken.

Toegevoegd na 30 seconden:
En bovenal… Heel veel plezier