Ik kan heel goed zingen, maar ik durf het niet..

Ik kan de stemmen van mensen heel goed nadoen, kijk naar Usher, Lady Gaga, Train, Bruno Mars, etc etc. Help me!

Weet jij het antwoord?

/2500

lekker naar zangles gaan !!! op de plaatselijk muziek school ? Kan je flink oefenen in kleine groepjes en later wellicht solo uiteindelijk heb je het jaarlijkse optreden als leerlingen van de zangschool, mooie gelegenheid om in het diepe te worden gegooid leuke is, je bent dus niet de enige

Gewoon doen een mooie stem is een gave

tja, dat is toch vooral heel veel doen. zorg dat je op zangles gaat, als je dat in je eentje eng vindt. zorg dan dat je ergens groepsles kan krijgen (met een klein groepje welliswaar) en als je een goede stem hebt, dan hoef je je nergens voor te schamen, toch ;) en een tip voor wat later, zorg dat je een eigen stemgeluid maakt/vindt/ontdekt. dat is veel belangrijker dan mensen na kunnen zingen. succes!

zet jezelf op youtube...herkenbaar of onherkenbaar

Of aansluiten bij een koor : dan geraak je misschien van de schroom af (samen zingen is toch iets anders). je krijgt er begeleiding en opvolging.

Je zult toch eens moeten gaan achterhalen waarom je nu niet durft! Waar ben je nu bang voor? En wat is het ergste wat je kan overkomen? Soms moet je gewoon even de kwade schoenen aantrekken en over de drempels heenstappen. Stap maar eens gewoon in het diepe en ik geloof er niks van dat je zult gaan verdrinken. Toegevoegd na 30 seconden: En bovenal… Heel veel plezier

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100