Hoe kan ik die stink geur uit mijn gips krijgen?

Mn gips stinkt nogal (voor mijn pols). hoe kan ik die geur weg krijgen :).

alvast bedankt

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Zelf heb ik vrij ruime ervaring met gips aan armen, benen, voeten, pols/handen etc (rond de 60-70 x) en hoewel ik niet zweet, had ik wel na tijdje ook stinkerig gips en enorme jeuk! Van alles geprobeerd, maar uiteindelijk beviel me Confort Aid (meeste drogisten/apotheken verkopen dit) het allerbeste! Hier meer info erover: http://www.apotheekmeysen.be/nl/Product/130645/1861/Webshop/EHBO/Thuiszorg/Verbanden/CONFORT20AID20SPRAY20PDR2015020ML.aspx Toegevoegd na 3 minuten: Oja , kleine extra tip: gebruik de spray als je arm en hand al wat koud is, en hou je arm een poosje wat omhoog. Dan is er meer ruimte tussen je huis en gips ;)

met wat lekker geurende talkpoeder misschien heb je dat in huis anders vragen aan familie die zullen het vast hebben veel suc6

er gewoon een beetje deo er over heen spuiten, NIET TE VEEL ! anders gaat het nogmeer jeuken, ik spreek uit ervaring... en aan diegene boven me, hoe breek je 40-50 keer je hand :| ?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100