hoe kan ik me moeder overhalen tot een hond?

ik wil heel graag een hond, ik laat hem altijd uit.
ik wil zelfs voor ze eten gaan werken...
maar ze wil geen hond
hoe kan ik haar overhalen mvg maurits

Weet jij het antwoord?

/2500

Gooi 't op de veiligheid in huis Baasm! Inbrekers hebben echt een hekel aan honden....

Dat zeggen alle kinderen. Mijn kinderen zeiden dat ook altijd, en ik ging hun dus testen om een oppashondje te nemen. En wat blijkt mam lief kon de hond uit laten. Want dan was het weer te koud of dan regende het weer of het was te mooi weer, dus ze wilde geen hond uit laten maar zwemmen enz enz. Of dan waren ze weer te moe of hadden te veel huiswerk. Zo kan ik nog wel ff doorgaan. 1 weekje of hooguit 2 weekjes ging het goed en daarna hadden ze geen zin meer, was het leuke er af. Dus probeer eerst eens een oppashondje te nemen. Ik heb het ook met andere dieren gedaan zoals: hamster ~konijn ~ cavia. Elke keer kon ik alles doen.

Lees mijn antwoord eens op de vraag van iemand die een kitten wilde, hetzelfde gaat voor jou op: http://www.goeievraag.nl/vraag/vader-overhalen-kitten-nemen.111920

Misschien kan je haar helpen met wat klusjes in huis? Geen leuke karweitjes, maar als het helpt, is het een stuk minder erg!

Door zelf de verantwoording op je te nemen, in alle opzichten, wellicht gaat ze overstag. Succes!

laat haar gewoon allemaal superschattige plaatjes van puppies enzo zien. en blijf vooral zeuren: uiteindelijk geeft ze wel een keer toe. ik wilde altijd al een vogeltje, maar dat mocht niet. ik vond toen een arme grasparkiet, midden op de straat! toen ze het verkleumde diertje zag, mocht het ineens wel... misschien kun je 'per toeval' een hond op straat vinden... of je neemt ineens een hond mee naar huis."anders word hij/zij afgemaakt" zeg je dan. dan vinden je vader en moeder het zo zielig, dat ze wel moeten toegeven... ik wens je veel succes!

begin met een kat

Als je echt zeker weet dat je toe bent aan een hond, dan zou ik dit proberen, het werkt bij mij meestal ook: 'Ah, toe mam. (Onschuldige ogen opzetten) Dan is het mijn kado voor aankomende Verjaardag/Kerst/Sinterklaas.' Werkt het niet? Zeg dan dat het je kado is voor allemaal. Als dat nog niet werkt, dan zeg je dat het voor de aankomende 1/2/3/4/5/... jaren Verjaardag/Kerst/Sinterklaas is! Succes.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100