Hoe kun je bezwaar indienen tegen een verwijderde vraag?

Ik stelde toevallig op exact hetzelfde moment een gelijke vraag als iemand anders (dejavu :) Nu werden beiden vragen ook tegelijkertijd verwijderd omdat ze dubbel waren.
Dus ik plaatste hem opnieuw aangezien beiden vragen werden verwijderd en er dus wel 1 vraag op mag staan.
Opnieuw werd mijn vraag verwijderd met als reden dat mijn vraag eerder was verwijderd en daarom nu ook weer werd verwijderd.
Hoe kun je hier bezwaar tegen indienen aangezien je niet kan reageren op het mailtjes van de moderator.

Toegevoegd na 1 dag:
Bezwaar is ingediend en het heeft niets geholpen, ze antwoorden op een reactie van een totaal andere vraag die er niets mee te maken heeft.
Toen heb ik op contact geklikt en de melding doorgegeven ik 5 punten moest inleveren voor het bezwaar en dat ze niet op de vraag hebben geantwoord maar op iets waar ik niet om gevraagd heb, ik heb geen reactie mogen ontvangen.
Ik begin het bijna een kutsite te vinden :)
Helaas ben ik nu door mijn punten heen en moet ik deze op slot gooien om weer wat punten te krijgen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100