wie kent de ansichtkaart waar een papieren vlinder uit vliegt (iets met een veer, die je aan kon draaien) , zodra je hem openklapt?

Enkele jaren geleden kregen we met kerst zo'n kaart en we hebben daar enorm veel mee gelachen! Helaas is hij weggeraakt en ik heb nooit meer ergens zo'n kaart gezien.
Ik zou er graag weer een paar willen hebben.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Het beste antwoord

hier een site om ze te kopen (geloof per10. http://www.magicflyer-shop.com/index_us.htm

Toegevoegd na 12 minuten:
Of dichter bij huis en alleen de vlinders!

Toegevoegd na 12 minuten:
Of dichter bij huis en alleen de vlinders! http://www.eddit.nl/home/64/Vliegende%20vlinder
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bedoel je zo'n vlinder met een elastiekje, wat je heel vaak om moet draaien, in een envelop doen, en degene die de envelop opent krijgt zo'n vliegende vlinder..... Ja, die bestaat nog steeds. Ik heb hem laatst gekocht in zo'n alternatieve 'houtenspeelgoedwinkel'.
Je kunt ze volgens mij ook wel zelf maken, maar dan heb je natuurlijk eerst een voorbeeldje nodig.
Maar probeer het eens in zo'n speciale speelgoedwinkel.