Wat is er precies gebeurd?

http://www.youtube.com/watch?v=EBrDVXtfoj4

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.3K

Het beste antwoord

Ik neem aan dat het gaat om Ina, het fossiel wat gevonden is van een mensaapje van 47 miljoen jaar geleden. Het zou de verste voorouder kunnen zijn van de mens.... Beetje gek dat dat ding jaren bij iemand in de woonkamer heeft gehangen...

Toegevoegd op 29-05-2009 11:35:25
...Ida, sorry
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Als wij tweetjes niets gemerkt of vernomen hebben, is er voor "ons 2" niets gebeurd afgaande op wat je liet zien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het lijkt op een goede publiciteitsstunt vooralsnog, want ik heb geen vervolg gezien... en nu is het al een paar dagen later en de wereld draait nog gewoon door...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij mij niets, maar misschien heb je hier wat aan: http://nl.wikipedia.org/wiki/25_mei

Toegevoegd op 29-05-2009 11:20:06
Of misschien zijn we allemaal wel doodgegaan die dag, maar hebben we het allemaal nog niet in de gaten!!
Hmm, of toch niets.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wel een spannende gedachte toch... dat niemand het in de gaten heeft!
helemaal niets
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niets, op dat moment is er een nieuw programma op History Channel de lucht in gegaan.
Zie ook:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heeft het niet te maken met een of andere conferentie over de aarde en hoe nu verder te gaan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nieuwe aflevering van Lost? Anyway, het filmpje is redelijk mooi gemaakt heeft wel een paar uurtjes gekost. Daarnaast is het een onsamenhangend filmpje behalve datums die voorbij komen en geen correcte volgorde aanhouden 4 november 2008 dan weer 1941.

Met andere woorden. Waarschijnlijk iemand van een kunstacademie of op zoek naar een baan in de grafische wereld.