Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

heb ik recht op een actiekorting nadat ik een artikel gekocht heb

heb net dure schoenen gekocht en 3 dagen later heeft de winkel een actie 2 halen 1 betalen. Kan ik hier ook een beroep op doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
606

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Bij de multimediamarkt waar ik werkte kon dat wel. Ik denk dat het afhankelijk is van productsoort en winkel. Ik zou het zeker proberen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sterredag
13 jaar geleden
idd, het kan wel zo zijn, maar ze hoeven het niet. In sommige winkels zijn ze wel zo lief, in veel winkels niet. Dat is gewoon pech hebben. En dat is ook heel terecht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, de bedoeling is dat je nu nog een paar schoenen koopt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ligt aan de winkel waar je het desbetreffende product hebt gekocht. Ik zou het dus even navragen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze kunnen je uit coulance tegemoet komen, maar 'recht' heb je er niet op - toen jij je spullen kocht, gold die actie nog niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan. Ook als het niet kan. Als het volgens de winkel namelijk niet kan breng je gewoon je gekochte schoenen terug. Dan krijg je je geld terug (of een tegoedbon) waarvoor je dus meteen 2 paar nieuwen koopt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat recht heb je alleen als je ook bij gaat betalen als 3 dagen later je aankoop duurder in de winjkel ligt. ;)

Ik denk dat t van de leverancier afhangt, hoe klantgericht/ tegemoetkomend hij is, maar geen verplichting
(Lees meer...)
anneliez
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding