Wie heeft de grootste hond in Nederland? Onze hond heeft een schofthoogte van 90 cm. Hij is nog niet uitgegroeid....Wie heeft een grotere hond?

De hoogste hond in Amerika heeft een schofthoogte van 109 cm. Het is een Deense Dog. De schoft is een plaats op de rug, boven de schouders van de hond. De hals en de kop steken daar bovenuit. Onze hond is een Landseer E.C.T. (European Continental Type),
uiteraard onze favoriet, een grote, goede lobbes, geen beginnershond!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

De Ierse wolfshond is de grootste hond ter wereld.