hoe maak je een visitekaartje in powerpoint

ik moet voor school visitte kaartje maken met powerpoint

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
5.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je dan vanuit het niets die opdracht gekregen? Nooit iets geleerd over PowerPoint, of voorbeelden gekregen van hoe een visitekaartje eruit ziet?

Antwoorden (3)

Uhm .. daar gebruik je nou niet echt powerpoint voor.
Ik zou vragen wat de opdracht precies inhoud. Als de opdracht inhoudt dat je gewoon moet leren omgaan met powerpoint zou ik ff kijken naar deze site voor voorbeelden van visite kaartjes.

maar zou zelf geen manier weten hoe je in powerpoint visite kaartjes maakt aangezien dit programma een presentatie applicatie is.

http://www.vistaprint.nl/vp/pSearch/topDeals.aspx?GP=11/12/2010+3:34:15+AM&GPS=1364308200&GNF=0&rd=2
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Powerpoint is meer voor het presenteren van media. Een visitekaartje maken doe je in een DTP programma. Is dat wat je bedoeld?
Voor voorbeelden kan je naar een site gaan waar visitekaartjes worden aangeboden. Bij Vistaprint bijvoorbeeld zelf gratis. Tip! laat (gratis) visitekaartjes maken bij Vistaprint en geef iedereen in de klas een kaartje voor je met je presentatie begint
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hier een stappen plan voor het maken van visitekaartjes in powerpoint
tabblad/ beeld selecteer het selectie vakje Liniaal in.
en je pakt een leeg vel
o Klik op de rechthoek in de werkbalk Tekenen.
o teken een vak standaard 2 "x 3,5-inch.
o dan kunt tabblad Opmaak vulling ingesteld op geen en line naar zwart.
o invoegen tekst en afbeeldingen.
o inzoomen op de pagina en bewerken.
o Print.